Właściciel firmy Strefa Rekinów, miłośnik i kolekcjoner klasycznych modeli BMW takich jak E30, E24, E21, spełniony mąż i ojciec dwójki dzieci, członek Mensa Polska, w wolnych chwilach amatorsko trenuje drifting. Pomimo studiowania ścisłych kierunków (fizyka teoretyczna oraz inżynieria nanostruktur) postanowił sprawdzić się zawodowo jako przedsiębiorca zaczynając od renowacji aut ze specjalizacją w takich modelach jak E30, E24 czy E28. Pomysł na firmę zrodził się z pasji, a pierwsze doświadczenia w renowacji klasycznych modeli BMW Marcin zdobył naprawiając i modyfikując swoje E30 i E28. Szczytem i realizacją marzeń jest projekt BMW 338is, czyli E30 z silnikiem z M5 zmodyfikowane w stylu Stance, które zostało docenione między innymi przez organizatorów impez takich jak Ultrace, Dub It czy Take a Stance. Fascynacja Marcina klasycznymi BMW jest rozwinięta do tego stopnia, że od wielu lat nie posiada on żadnego współczesnego samochodu - w sezonie letnim intensywnie eksploatuje wraz z całą rodziną swoje klasyczne bawarki takie jak BMW E30 338is, uturbione E24 M6, E30 Alpina B6 2.7, E24 635CSi, zaś w sezonie zimowym porusza się rodzinnym czterołapem BMW E30 325ix w dwudrzwiowym przedliftowym nadwoziu, które w razie konieczności przekształca się w ciągnik lawety, na której zawozi na tor swój driftowóz, oczywiście również E30. W chwili obecnej działalność firmy skupia się na handlu częściami do modeli BMW takich jak E30, E24 i E28, a równolegle rozwijany jest biznes związany z najmami aut dostawczych - busów, autolawet i przyczep. Właściciel firmy Strefa Rekinów, miłośnik i kolekcjoner klasycznych modeli BMW takich jak E30, E24, E21, spełniony mąż i ojciec dwójki dzieci, członek Mensa Polska, w wolnych chwilach amatorsko trenuje drifting. Pomimo studiowania ścisłych kierunków (fizyka teoretyczna oraz inżynieria nanostruktur) postanowił sprawdzić się zawodowo jako przedsiębiorca zaczynając od renowacji aut ze specjalizacją w takich modelach jak E30, E24 czy E28. Pomysł na firmę zrodził się z pasji, a pierwsze doświadczenia w renowacji klasycznych modeli BMW Marcin zdobył naprawiając i modyfikując swoje E30 i E28. Szczytem i realizacją marzeń jest projekt BMW 338is, czyli E30 z silnikiem z M5 zmodyfikowane w stylu Stance, które zostało docenione między innymi przez organizatorów impez takich jak Ultrace, Dub It czy Take a Stance. Fascynacja Marcina klasycznymi BMW jest rozwinięta do tego stopnia, że od wielu lat nie posiada on żadnego współczesnego samochodu - w sezonie letnim intensywnie eksploatuje wraz z całą rodziną swoje klasyczne bawarki takie jak BMW E30 338is, uturbione E24 M6, E30 Alpina B6 2.7, E24 635CSi, zaś w sezonie zimowym porusza się rodzinnym czterołapem BMW E30 325ix w dwudrzwiowym przedliftowym nadwoziu, które w razie konieczności przekształca się w ciągnik lawety, na której zawozi na tor swój driftowóz, oczywiście również E30. W chwili obecnej działalność firmy skupia się na handlu częściami do modeli BMW takich jak E30, E24 i E28, a równolegle rozwijany jest biznes związany z najmami aut dostawczych - busów, autolawet i przyczep.